Головна > Сервис >

Умови гарантії

Умови гарантії

За будь-яких питань, що пов’язані з сервісним обслуговуванням продукції Moulinex, можна звернутися за телефоном гарячої лінії: +38 (044) 300-13-04.

Умови гарантії

При покупці виробу вимагайте його перевірки у Вашій присутності та заповнення гарантійного талону.

Гарантійний талон дійсний тільки за наявності коду моделі виробу, дати продажу та штампу продавця. Гарантійний талон слід пред’являти при будь-якому зверненні до авторизованого сервісного центру протягом усього терміну гарантії. Просимо Вас також зберегти документи, що підтверджують дату покупки виробу (товарний та касовий чеки) для пред’явлення в сервісному центрі.

Без пред’явлення гарантійного талону або при його неправильному заповненні претензії щодо якості не приймаються і безкоштовний гарантійний ремонт не здійснюється.

  • Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу є його
    правильна експлуатація, що не виходить за межі особистих побутових потреб,
    відповідно до вимог інструкцій виробника, при відповідній напрузі мережі
    живлення та відсутності механічних пошкоджень.
  • Гарантія поширюється на всі виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного
    терміну, зазначеного на титульному аркуші даного буклету. В цей період будь-які
    дефектні деталі підлягають безкоштовній заміні.
  • Гарантія не поширюється на:
    - упаковку виробу, витратні матеріали та аксесуари (фільтри, сітки, ножі, мішки,
    картриджі, насадки тощо);
    - механічні пошкодження та природний знос виробу;
    - пошкодження, викликані використанням виробу з метою, що виходить за межі
    особистих побутових потреб;
    - пошкодження, викликані якістю води та відкладеннями накипу (очистка від
    накипу не входить до гарантійного обслуговування і повинна здійснюватися Вами
    самостійно);
    - дефекти, викликані перевантаженням, неправильною чи недбалою експлуатацією,
    проникненням рідин, пилу, комах та ін. сторонніх предметів усередину виробу,
    впливом високих температур на пластмасові та інші нетермостійкі частини, дією
    непереборної сили (нещасний випадок, пожежа, повінь, несправність електричної
    мережі, удар блискавки тощо);
    - пошкодження, викликані самостійною зміною власником конструкції виробу або
    його комплектуючих;
    - вироби, що ремонтувалися де-небудь, крім уповноважених сервісних центрів
    фірми-виробника.
  • Споживач має всі права, передбачені локальним Законом про захист прав
    споживачів.

Сервісне обслуговування та продаж аксесуарів здійснюється у всіх країнах, де офіційно розповсюджується продукція нашої фірми. У разі виникнення проблем доставте, будь ласка, Ваш виріб до одного з уповноважених сервісних центрів. Інформацію про сервісну мережу Ви можете знайти на нашому Інтернет-сайті.

Гарантійний термін два роки з дня продажу. Будь ласка, зберігайте товарний чек, який підтверджує дату покупки.